Tycker du att läppförstoring med fillers är vackert?

• Antal röster
    114
Spelar det nån roll vad nån annan än den som gjort ingreppen tycker?

Lite jobbigt om ingen vill vara din vän eller partner pga det…

• Gilla
mikethebik
  • Laddar…
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Lite jobbigt om ingen vill vara din vän eller partner pga det…
Om jag skulle ha gjort ett sånt ingrepp och någon som innan det varit min vän eller partner valde pga det så hade känslorna uppenbarligen inte varit äkta så det hade ju varit ganska skönt att det uppdagats innan jag spillt för mycket tid på personen.

Jag tycker synd om männisjkor som tror att de måste göra en massa saker med sin kropp för att bli omtyckta. Många av dem som gör sånt här känner sig på riktigt fula utan det.

Hade en kollega som ständigt fixade ögonfransar, hårfärg, naglar mm, och även funderade på läppar och annat. Hon sade på riktigt att jag inte kunde förstå eftersom jag var så mycket vackrare än hon och dessutom så gammal att jag inte behövde bry mig.

• Gilla
them och 2 till
  • Laddar…
Är väl som med alla andra former av kroppsmodifieringar inkl tatueringar. Det får vara upp till den enskilde att avgöra, punkt. Jag avstår att tycka kring vilka val man gör och varför, alla har sin egen historik och personliga skäl.

K
Om jag går in på Byggahus forum och får en fråga om läppförstoring blir jag fundersam.
Förstår inte????????

• Haha
them
  • Laddar…
K Kling 1 skrev:
Om jag går in på Byggahus forum och får en fråga om läppförstoring blir jag fundersam.
Förstår inte????????
Hehe, sorry, mitt fel! Men tråden ligger under "off topic" ;=)

• Gilla
Anna_H och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.