Nej nej, jag menade inte att vara spydig.
Sorry.
 
Ingen fara! :)

Eller, nu fattar jag egentligen inte vem som tror att de har sårat vem, men jag är iaf inte trampad på någon tå.

/Elin
 
Här är en super-länk! Lite krångligt att skicka postväxel, men leveranserna kommer snabbt, det är billigt, och utbudet finns ju inte maken till! Mina fantastiskt fina porslinsknoppar kostade 97 cent, alltså typ 5 kr.
http://www.myknobs.com/
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.