tillverkad i Schweiz 2007 eller nåttB bajengurra skrev:
en av de här ångugnarna...
I ditt fall kan det vara elektronikkortet så mät elementet
tyvärr så såväl element som elektronikkort utgått, och jag vill minnas att det var så redan för 5-10 år sedan då jag senast stötte på en av dessa , den ugnen skrotades
står även 2007 på elux hemsida.electroluxaren skrev:
Skumt, då den satt i huset när i flyttade in 2004..
Lägger du handen på ugnsbotten med avslagen ugn och slår på den borde du känna om botten värms upp.B bajengurra skrev:
Edit: Ja det rådet var man ju inte först med. 16 000 inlägg och ändå har man inte lärt sig att läsa hela tråden...
Klicka här för att svara