electroluxaren skrev:
ta PNC det blir exaktare

941 047 056
 
P
B bajengurra skrev:
941 047 056
tillverkad i Schweiz 2007 eller nått
en av de här ångugnarna...
I ditt fall kan det vara elektronikkortet så mät elementet

tyvärr så såväl element som elektronikkort utgått, och jag vill minnas att det var så redan för 5-10 år sedan då jag senast stötte på en av dessa , den ugnen skrotades
 
electroluxaren skrev:
tillverkad i Schweiz 2007 eller nått
en av de här ångugnarna...
I ditt fall kan det vara elektronikkortet så mät elementet

tyvärr så såväl element som elektronikkort utgått, och jag vill minnas att det var så redan för 5-10 år sedan då jag senast stötte på en av dessa , den ugnen skrotades
står även 2007 på elux hemsida.
Skumt, då den satt i huset när i flyttade in 2004..
 
B bajengurra skrev:
då man inte kan sätta på endast undervärme, så gissar jag att det övre elementet kan räcka för att värma upp golvet och så fungerar inte den metoden längre.
Lägger du handen på ugnsbotten med avslagen ugn och slår på den borde du känna om botten värms upp.

Edit: Ja det rådet var man ju inte först med. 16 000 inlägg och ändå har man inte lärt sig att läsa hela tråden... :oops:
 
  • Haha
TowaTei
  • Laddar…
P
B bajengurra skrev:
står även 2007 på elux hemsida.
Skumt, då den satt i huset när i flyttade in 2004..
Det händer att det blir fel
serienumret ger rätt årtal
Jag tror dessa ugnar är äldre då de inte passar in i M2 seriens stil
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.