G Gårdsboende skrev:
Så här ska det bli när det är färdigt.
Möblerna på bilderna är dock fel, men upplägget är som på bilderna.
Blir duschväggar med vik på mitten, annat badkar samt annan komod och spegelskåp.[bild] [bild]
Hej, ert badrum är precis som jag vill renovera mitt badrum. När jag har sökt hantverkare för att utföra detta sägee dom att det inte får plats. Bredden på mitt badrum är 160cm och längden 324cm . Vad är dimensionerna på ert badrum?
 
Det badrummet är iaf bredare än det du uppger, kommer inte ihåg måtten nu och bor inte kvar längre.
 
G Gårdsboende skrev:
Då var egna fördelarskåpet klart.
[bild]
Tur att det inte är VM i snyggast påstruket tätskikt, då hade jag knappast kommit med på listan ens, men tätt är det och avrinningen fungerar utan anmärkning (y)
Kan du berätta lite om det här? Vad använde du osv? Har flyttat in i hus där inget av fördelarskåpen (två st, plus där vatten går till övre badrummet) är säkrat på minsta vis, så jag behöver göra motsvarande. Tack!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.