5 984 läst ·
5 svar
6k läst
5 svar
Längd på skruv
1. Vilken längd bör jag ha på spån/plyfaskruv vid uppsättning av 15mm konstruktionsplywood på 70-reglar i badrum?
2. Vilken längd bör jag ha på gipsskruven till gipset som sitter utanför konstruktionsplywooden i badrummet.
3. Vilken längd bör jag ha på spån/plyfaskruven vid uppsättning av 12mm konstruktionsplywood på 70-reglar i ett kök?
2. Vilken längd bör jag ha på gipsskruven till gipset som sitter utanför konstruktionsplywooden i badrummet.
3. Vilken längd bör jag ha på spån/plyfaskruven vid uppsättning av 12mm konstruktionsplywood på 70-reglar i ett kök?
Produkter som diskuteras: "gipsskruven"
Gips- & skivskruv
Skivskruvar är specialdesignade för att säkert fästa skivor av olika material utan att skada dem. Dessa skruvar har ofta en platt undersida eller en försänkt huvudkonstruktion som hjälper till att fördela trycket jämnt över skivan, vilket
Läs mer
1. 30-32mmD Derbyboy skrev:1. Vilken längd bör jag ha på spån/plyfaskruv vid uppsättning av 15mm konstruktionsplywood på 70-reglar i badrum?
2. 42-45mm
3. 30-32mm
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden