Medlem
· Västernorrland
· 2 105 inlägg
Finns det någon justering av känsligheten för rörelsedeckaren? Ställ isåfall in den på max känslighet så är den kanske ständigt aktiverad och släcks då bara av skymningsreläet.
Jag funderar så här:
Om jag förbi rörelsedetektor nr 1 i bilden och kopplar direkt till lampan. då lamporna styras av skymningsrejlä.
Man ska koppla till nr 2 i vanligt fall där rörelsedetektor styr.
Nr3 sensor för rörelsedetektor.
Vad tycker ni?
Om jag förbi rörelsedetektor nr 1 i bilden och kopplar direkt till lampan. då lamporna styras av skymningsrejlä.
Man ska koppla till nr 2 i vanligt fall där rörelsedetektor styr.
Nr3 sensor för rörelsedetektor.
Vad tycker ni?
Klicka här för att svara


