Hej,

Vilken bruksklass(tror jag att det heter) rekommenderas för laminatgolv i ett kök?

Bauhaus sa 32, K-rauta sa 31 och när man läser på paketet så får man som amatör intrycket att 31 borde räcka.
Vi är 2 pers som bor i en 3:a.

Tack!
 
Har ni barn eller hund? Om inte så Kan ni ha ett "31"-golv i köket.
Tänk dock på att 31'or inte tycker om vattenspill. Alls. Minsta fläck ger märken i skarvarna, såvida man inte torkar bort det Omgående.

Men, hur stort är köket? Det är sällan så värst många tior som skiljer kvadratpriset åt och så länge det bara är 10-20 kvadrat så handlar det ju inte om några enorma mängder pengar.
 
Tack för tipset!

Jag visste inte att 31 inte gillade vatten, det var bra att veta för kök.

Det blev 32, vi var o köpte det i helgen. Vi är bara vuxna i hushållet men som du skriver så skiljer det inte så mycket i pris, och det som är jobbigt/tar tid är väl att lägga så man passa sig för att inte vara dumsnål!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.