Jag har problem att lägga tarketts 14mm klick, hur jag än gör så får jag inte ihop plankorna. Jag har lagt laminat klick golv, utan problem, men med parkett så lyckas jag inte alls.
Jag har provat att vinkla i brädan för att sen banka för att få ihop det, men det går inte alls, är det någon som har ett tips på hur man lättare får ihop brädorna?