Hej! Jag tänkte lägga plastgolv i källaren på mitt hus -65.
Jag tänkte att först lägger jag en ång- och fuktspärr, sen lägger jag någon form av träskiva/massa, spånskiva och högst upp en tät plastmatta. Låter bra?
Jag tänkte att först lägger jag en ång- och fuktspärr, sen lägger jag någon form av träskiva/massa, spånskiva och högst upp en tät plastmatta. Låter bra?
Förlåt. Jag trodde det var tydligt att jag var ironisk på bilderna. Men det syns kanske inte? River just nu up källaren för att jag i värsta fall trodde det var ett plastgolv uppreglat på trä. Men det var så mycket värre...
Kan man gissa från när det är gjort? När är Tenotät från (baserat på Sveriges plastförbunds verknorm 2000/2001).
Kan man gissa från när det är gjort? När är Tenotät från (baserat på Sveriges plastförbunds verknorm 2000/2001).
Medlem
· Etelä Pohjanmaa
· 2 467 inlägg
Ser mycket bra ut på bilderna. Jag tycker du ska måla över allt med nån plastfärg så blir det som nytt.
Medlem
· Etelä Pohjanmaa
· 2 467 inlägg
http://www.chryso.se/pc/2085/fargpi...MI1Oit8u-41wIVzR0YCh2-iQA6EAAYASAAEgL0t_D_BwEF Finndjävel skrev:
Kan ju va nått med
Klicka här för att svara


