J jonbac #1 Medlem · 2 inlägg 8 jun 2021 17:06 jonbac Medlem 2 inlägg 8 jun 2021 17:06 #1 Hej, Jag vill lägga nytt golv i min inglasade altan. Jag kommer att isolera altanen underifrån och trallen är i ganska gott skick. Vad kan man lägga in för golv som klara sig vid eventuella tjälresningar etc. Vill ej lägga in matta. Tips mottages! #altan #golv #inglasad-altan #inglasat #lägga #nytt #nytt-golv #trall
Hej, Jag vill lägga nytt golv i min inglasade altan. Jag kommer att isolera altanen underifrån och trallen är i ganska gott skick. Vad kan man lägga in för golv som klara sig vid eventuella tjälresningar etc. Vill ej lägga in matta. Tips mottages!
maah #2 Hobbysnickare · Uppsala · 3 044 inlägg 8 jun 2021 18:36 maah Hobbysnickare Uppsala 3 044 inlägg 8 jun 2021 18:36 #2 Jag har lagt ett billigt laminatgolv i mitt uterum. Håller bra såhär 3 år senare trots enorma temperaturskillnader.
Jag har lagt ett billigt laminatgolv i mitt uterum. Håller bra såhär 3 år senare trots enorma temperaturskillnader.