Hej.
Jag har en plätt kakel i hallen (2,5kvm) med klinker som har golvvärme. Resten av huset är massivt furugolv 13mm.
Tänkte lägga trägolv i hallen med så det blir enhetligt. Skulle behöva bygga upp 6mm så det blir samma höjd. Hade det funkat att lägga renoveringsgips på klinker och sen limma trägolvet på?