Hej!

Jag funderar på att lägga klinker golv i vardsgsrummet och installera golvvärme.

Huset byggt från 1970, underlägg är betong och isoleringen är Rockwool.

Jag använder luftvärmepump för uppvärmning.

Jag behöver tips om det är lönt eller inte att ha golvvärme.

Med vänliga hälsningar
YT
 
Mitt hus byggt 2019 med platta har golvvärme.Och klinkergolv i hela huset
 
YoTo YoTo skrev:
Hej!

Jag funderar på att lägga klinker golv i vardsgsrummet och installera golvvärme.

Huset byggt från 1970, underlägg är betong och isoleringen är Rockwool.

Jag använder luftvärmepump för uppvärmning.

Jag behöver tips om det är lönt eller inte att ha golvvärme.

Med vänliga hälsningar
YT
Vad menar du med lönt?
 
Som svar på frågan, nej det är inte lönt.
 
  • Gilla
YoTo
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.