994 läst ·
3 svar
994 läst
3 svar
Lägga klinker golv i vardsgsrummet
Hej!
Jag funderar på att lägga klinker golv i vardsgsrummet och installera golvvärme.
Huset byggt från 1970, underlägg är betong och isoleringen är Rockwool.
Jag använder luftvärmepump för uppvärmning.
Jag behöver tips om det är lönt eller inte att ha golvvärme.
Med vänliga hälsningar
YT
Jag funderar på att lägga klinker golv i vardsgsrummet och installera golvvärme.
Huset byggt från 1970, underlägg är betong och isoleringen är Rockwool.
Jag använder luftvärmepump för uppvärmning.
Jag behöver tips om det är lönt eller inte att ha golvvärme.
Med vänliga hälsningar
YT
Husägare
· Klagshamn
· 285 inlägg
Vad menar du med lönt?YoTo skrev:
Klicka här för att svara
