Hej!
Vi håller på att renovera dotterns rum, vi är nya ägare sen 1 år tillbaka så vet inte hur det ser ut under golvet som vi ska riva upp nu i dagarna.
Men enligt förra ägaren (som själv byggt huset) ligger vattenledningarna i betongplattan.
i dagsläget ligger det något form av trä eller parkettgolv som tyvärr är i väldigt dåligt skick. Så därför ska vi inte slipa upp det.
Nu till mina frågor:
Ska man tänka på ngt speciellt när man ska välja typ av golv? (Laminat eller parkett?
Ska man lägga golvet på ett särskilt sätt? Typ Isolering, mera avstånd mot vägg m.m? Med tanke på att det blir uppvärmt?