Hej jag har en liten fundering som kanske är lite udda. Om man skall lägga ett flytande Fan+ergolv klick. Måste man då ha det flytande under läggningstiden? Jag tänker att om man tar bort alla möbler (flyttar till ena sidan av rummet), sen börjar lägga med "kilarna" som skall vara närmast vägg för att få rätt avstånd, kan man då ställa tillbaka möbler på det nylagda golvet, även om man inte lagt hela rummet klart?
Tänker om jag kan bespara mig stora flytt när jag lägger golvet, eller påverkar det läggningen negativt?