1 996 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
Lägenhet från 52, Är detta asbest?
Hej har nyligen skaffat en lägenhet som byggdes 52 och har nog inte renoverats ordentligt någon gång. Nu när man börjar dra lite lätt i alla lister och skarvar som inte sitter helt 100 så blev jag lite osäker, vet inte så mycket om bygg men tror ändå att jag skulle kunna få fast listerna lite rakare än de som ägde innan. Bilden visar hur det ser ut bakom en av dörrlisterna kan man gissa att det är asbest i väggarna? eller vad är det för material? ser inte ut som de gipsskivorna som jag är van vid men lägenheten är ju bra mycket äldre än mig...
Ny till byggahus så sorry om jag är på fel ställe
Ny till byggahus så sorry om jag är på fel ställe
Klicka här för att svara