Skulle vara bekväm av mig och koppla in lasern direkt på bef lågvolt- trädgårdsbelysningen. Jodå, kopplingarna passade. Dock dumt att blanda...glömde helt att kolla och japp, lasern skulle ha mkt lägre spänning. Ett snabbt knäppljud och o nu är den såklart död. Kan det finnas någon säkring i den eller bara kasta? Köpt på julas januarirea en gång för 50kr men retligt ändå.

https://www.jula.se/catalog/hem-och...zAhQiGgfOr5WDBImQ84aAlvaEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Bild på en bruksanvisning med varningstexter, inklusive rekommendationer för användning och vad man bör undvika.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Problemet brukar vara att dom är ihoplimmade så man mer eller mindre måste bryta sönder dom för att komma åt innanmätet.

useless useless skrev:
Problemet brukar vara att dom är ihoplimmade så man mer eller mindre måste bryta sönder dom för att komma åt innanmätet.
stämmer men tycker mig se en möjligt inbrottsväg där kabeln går in. Men kommer nog behövas smärtlindring eller liknande för att täta sen

smältlim. Smärtlindring häller jag strax upp i glaset :-)

• Haha
mr.Ola
  • Laddar…
Öppnad burk av Amazing Haze öl bredvid ett glas fyllt med öl på ett mönstrat underlag.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

skyller på autocorrect

• Gilla
Fred vom Jupiter och 2 till
  • Laddar…
Vad för öl?.ser god ut.

M Manhunter skrev:
Vad för öl?.ser god ut.
Stigbergets amazing haze. Men du får skynda dig, läste att de tar bort den ur sortimentet snart

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.