Har lagt kalksten på balkong (stenen är 12 mm och ska tåla utomhusklimat). Nu har stenen spruckit på flera ställen (ligger på betong). Funderar på hur jag hantera sprickorna då jag inte vill att det ska bli värre i vinter.
Har ni tips på hur man kan åtgärda på bästa sätt? Fogmassa (lite smala utrymmen) eller något annat.
Tack på förhand.