Hur lagar man bäst en sprucken marmorskiva? Jag har en bänk i uteköket med en gammal marmorskiva på. Den har nu fått en spricka som jag skulle vilja laga på något vis. De lösa bitarna kommer jag aldrig få på plats igen så jag behöver något som fyller ut håligheterna på ett snyggt sätt. Någon som har tips?