Hej,
Jag ska reparerar en gammal (rejäl) sättspricka som löper tvärs över innertaket. Bjälklaget är prefabbade betongelement som sedan är grängat och målat. Hur hade ni löst detta på bästa sätt? Både med vad man bör fylla sprickan med samt hur man får till finishen på grängningen utan att göra om hela taket?
Bifogar bild.