Jag har köpt färdiga plintar med justerbara stoplskor, och haer lyckats dra sönder insatsen som stolpskon ska gängas ner i. Hade tänkte försöka gjuta fast den mha denna: http://www.fresks.se/Main.aspx?ObjectID=1246

Någon som tror på detta? Hur bra funkar det att gjuta om mellanrummet mellan gamla betonghålet och insatsen är <2mm ?
 
Nej, det är inte rätt material. Leta upp någon form av konstruktionslim istället.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.