Har 7mm ekparkett i hela lägenheten. En söt liten hund (men billig just nu) har roat sig med att riva upp flera rispor i golvet. Inte djupa men tillräckligt för att de ska se fult ut.
I samband med inflytt så hade vi ett jack i golvet som husentreprenören lagade med vax. Blev kalasbra.
någon som vet om jag som privatperson kan komma över det här eller måste jag ta hit någon för att laga golvet?
några andra tips på hur laga på bästa sätt?
tacksam för alla ideer
I samband med inflytt så hade vi ett jack i golvet som husentreprenören lagade med vax. Blev kalasbra.
någon som vet om jag som privatperson kan komma över det här eller måste jag ta hit någon för att laga golvet?
några andra tips på hur laga på bästa sätt?
tacksam för alla ideer
Var det kanske Baowachs som användes vid den tidigare ilagningen? Hör med någon lokal möbelrenoverare /-restaurerare om du kan få köpa en stång. Gäller bara att hitta rätt nyans...
I Göteborg finns det tex hos Andersson&Garn för 25kr stången.
Leverantör är Ernst P. AB
I Göteborg finns det tex hos Andersson&Garn för 25kr stången.
Leverantör är Ernst P. AB
Redigerat:
tack Mandus! precis sånt var det och det blev faktiskt kalas.
Och att fylla i ett helt golv tror inte jag heller på. Det här är tre-fyra ca 1cm långa rispor som blivit i köket efter att en köttbulle rullade under ett skåp (som den "lilla" 40 kg:s hunden tyckte det var värt att rispa golv för att få fram före mig)
Det dras av hundens veckopeng dvs-några måltider mindre närmsta tiden
nytt golv orkar jag inte med då vi står i begrepp att flytta.
Och att fylla i ett helt golv tror inte jag heller på. Det här är tre-fyra ca 1cm långa rispor som blivit i köket efter att en köttbulle rullade under ett skåp (som den "lilla" 40 kg:s hunden tyckte det var värt att rispa golv för att få fram före mig)
Det dras av hundens veckopeng dvs-några måltider mindre närmsta tiden
nytt golv orkar jag inte med då vi står i begrepp att flytta.
Klicka här för att svara