Hejsan!

Har läst lite i forumet om hur man lagar en murstock o det verkar ju vara olika beroende på när den är byggd. Ska laga hörnet som ni ser på bilden och några sprickor. Vad ska jag använda?

sen vill jag måla den vit. Vad ska jag använda för färg?
 
  • Renoveringsprojekt med en ofärdig vägg där gipsskiva möter tegel och puts, synliga sprickor och ojämn yta.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.