Hejsan!
Har läst lite i forumet om hur man lagar en murstock o det verkar ju vara olika beroende på när den är byggd. Ska laga hörnet som ni ser på bilden och några sprickor. Vad ska jag använda?
sen vill jag måla den vit. Vad ska jag använda för färg?