I min snickarbod har jag en gjuten platta i ena hörnet, tror det har stått en kamin där förr.
Nåväl, den har spruckit i ena hörnet, och jag skulle vilja laga det. Hur göra för att få till det så att det håller? I den inre änden är det helt och fint. Tänkte utnyttja den till att ställa tunga saker på.
Nåväl, den har spruckit i ena hörnet, och jag skulle vilja laga det. Hur göra för att få till det så att det håller? I den inre änden är det helt och fint. Tänkte utnyttja den till att ställa tunga saker på.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Du får bila bort det som är löst och sen bygga en form och gjuta i.
Eftersom det ser ut att finnas en spricka uppåt/höger så är det rätt stor risk att det inte blir så mycket kvar.
Åsas förslag är inte så dumt, det kan tom räcka med en plywoodskiva om det går lättare att hitta och du inte vill ha en kamin där.
Eftersom det ser ut att finnas en spricka uppåt/höger så är det rätt stor risk att det inte blir så mycket kvar.
Åsas förslag är inte så dumt, det kan tom räcka med en plywoodskiva om det går lättare att hitta och du inte vill ha en kamin där.
Klicka här för att svara