Jag undrar vad bästa materialet för att laga småskador i en massiv ekbänkskiva är; vax, plastic trä eller linoljebaserat spackel?
Kul att höra andras erfarenheter. Jag har tidigare lagat ekparkett med smält vax och resultatet blir helt ok. Jag är nyfiken på om det är så att man kan få ett bättre resultat med de två andra alternativen, d.v.s plastic trä eller linoljebaserat spackel?
Ska efter lagning olja in skivan med linolja.