Har en nerfart till garage, och precis utanför garageporten har plattan spruckit/vittrat bort, och naturen försöker ta över.
Ska man gräva bort jorden och gjuta i betong här, eller är det lämpligare med sådan där asfalt som man kan köpa på hink? Kanske dyrt om det behövs mycket.
Något speciellt att tänka på om man inte är så van vid gjutning?
Tack på förhand för svar!
Något speciellt att tänka på om man inte är så van vid gjutning?
Tack på förhand för svar!
Tack för svar! Låter ju jobbigt men det är kanske den enda lösningen. Kommer inte den nya betongen fästa ordentligt mot den gamla, eller vad är anledningen till att det inte håller?Stefan N skrev:
Klicka här för att svara


