I min nya lägenhet ser det ut såhär i toaletten. Inte ska det väl vara så? Ser ut som att vattnet sjunkit undan. Det hjälper inte att spola.
 
  • Toalettstol med låg vattennivå i en lägenhet, blått vatten syns, problem med spolning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Unikt namn
Går det att fylla på sakta med ett vattenglas eller dylikt till rätt nivå?
 
Claes Sörmland
Toaletten inte monterad i våg så dess front pekar upp i taket för mycket.
 
Unikt namn Unikt namn skrev:
Går det att fylla på sakta med ett vattenglas eller dylikt till rätt nivå?
Nej det hjälper inte.
 
Claes Sörmland Claes Sörmland skrev:
Toaletten inte monterad i våg så dess front pekar upp i taket för mycket.
Så då finns det inget att göra åt det?
 
Du skriver din nya lägenhet. Är det nyproduktion, en hyresrätt du flyttat in i eller en brf du köpt?

Nej, det ska inte vara sådär.
 
Hemingway Hemingway skrev:
Du skriver din nya lägenhet. Är det nyproduktion, en hyresrätt du flyttat in i eller en brf du köpt?

Nej, det ska inte vara sådär.
Det är en hyresrätt. Badrummet ska vara nyrenoverat. Men toaletten är felaktig, ventilationen låter som att det stormar ute och det finns knappt nån belysning, endast över handfatet så det är mörkt😵‍💫
 
Claes Sörmland
S Stardust02 skrev:
Så då finns det inget att göra åt det?
Montera om toaletten i våg.
 
Claes Sörmland Claes Sörmland skrev:
Montera om toaletten i våg.
Får se om hyresvärden går med på det..
 
S Stardust02 skrev:
Det är en hyresrätt. Badrummet ska vara nyrenoverat. Men toaletten är felaktig, ventilationen låter som att det stormar ute och det finns knappt nån belysning, endast över handfatet så det är mörkt😵‍💫
Vad säger hyresvärden när du framfört dina klagomål?
 
Hemingway Hemingway skrev:
Vad säger hyresvärden när du framfört dina klagomål?
Dom har inte svarat. Får se om jag får återkoppling i veckan.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.