6 755 läst ·
17 svar
7k läst
17 svar
Låg takhöjd plus spotlights
Tack! då bekräftar du det jag inte hittat 
Jag får be honom att lösa det på snyggaste sättet. Finns lite plats för att lösa detta tycker jag. Hilaluckan är nog ett alternativ! den kan han nog sätta i taket på något snyggt sätt istället för på väggen (kakel hela vägen upp).
Han får lösa det helt enkelt!
Åter igen! tack! har på två dagar nu lärt mig mycket tack vare din hjälp! du får se dig som delaktig i vårat badrum!
Jag får be honom att lösa det på snyggaste sättet. Finns lite plats för att lösa detta tycker jag. Hilaluckan är nog ett alternativ! den kan han nog sätta i taket på något snyggt sätt istället för på väggen (kakel hela vägen upp).
Han får lösa det helt enkelt!
Åter igen! tack! har på två dagar nu lärt mig mycket tack vare din hjälp! du får se dig som delaktig i vårat badrum!
Renoverare
· Gävleborg
· 8 215 inlägg
Det låter bra!
Kanon, kul att kunna vara till hjälp.
//Patrik
Kanon, kul att kunna vara till hjälp.
//Patrik
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hallen är klar iaf! gick rätt smidigt att få upp dem i taket. Gjorde en "lucka" så att jag kommer åt transformatorn om denna skulle braka. Dålig vinkel men det är svårt att fota! fick tänka om ett par gånger gällande el-schemat.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Badrummet är under renovering! Det är uppsatt men inte klart. Ska på ett undertak, kakel, klinkers osv. Badrummet sköter elektriker för övrigt (med golvvärme m.m). Ger mig inte på på el i våtrum...
Tack för hjälpen igen!
Redigerat av moderator:
Klicka här för att svara