P
Tack! då bekräftar du det jag inte hittat :D

Jag får be honom att lösa det på snyggaste sättet. Finns lite plats för att lösa detta tycker jag. Hilaluckan är nog ett alternativ! den kan han nog sätta i taket på något snyggt sätt istället för på väggen (kakel hela vägen upp).

Han får lösa det helt enkelt!

Åter igen! tack! har på två dagar nu lärt mig mycket tack vare din hjälp! du får se dig som delaktig i vårat badrum!
 
Det låter bra!

Kanon, kul att kunna vara till hjälp. :)

//Patrik
 
  • Gilla
plan-g
  • Laddar…
P
IMG-20150209-WA0002 (Large).jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Hallen är klar iaf! gick rätt smidigt att få upp dem i taket. Gjorde en "lucka" så att jag kommer åt transformatorn om denna skulle braka. Dålig vinkel men det är svårt att fota! fick tänka om ett par gånger gällande el-schemat.

20150214_123405.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Badrummet är under renovering! Det är uppsatt men inte klart. Ska på ett undertak, kakel, klinkers osv. Badrummet sköter elektriker för övrigt (med golvvärme m.m). Ger mig inte på på el i våtrum...

Tack för hjälpen igen!
 
Redigerat av moderator:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.