1 393 läst ·
5 svar
1k läst
5 svar
Laddomatproblem?
Har eldat med ved i snart två år utan några som helst problem, men häromdan upptäckte jag att temperaturen i pannan (flera timmar efter eldning) höll samma temp som botten på tankarna! Tidigare har pannan svalnat ned till rumstemp på ett par timmar men nu verkar den följa tankarnas temp hela tiden till nästa eldning.
Kan det vara backventilen i laddomaten (Laddomat 21) som spökar?
Kan det vara backventilen i laddomaten (Laddomat 21) som spökar?
Nej, den stannar som den ska.
Klicka här för att svara