1 466 läst ·
4 svar
1k läst
4 svar
Laddomat
Har funderat på detsamma. Jag har själv en 21-60. Jag har funderat om 21 saknar självdrag? När 21-60 slår av sig själv eller att det blir strömavbrott så öppnas backventilen så att ackumulatortankar och panna blir typ som parallelkopplade. Fungerar då på självdrag. Nån får hemskt gärna rätta mig om jag har fel!!
Så som jag fattat det hela så ska även Laddomat 21 fungera med självcirkulationTercellen skrev:
Har funderat på detsamma. Jag har själv en 21-60. Jag har funderat om 21 saknar självdrag? När 21-60 slår av sig själv eller att det blir strömavbrott så öppnas backventilen så att ackumulatortankar och panna blir typ som parallelkopplade. Fungerar då på självdrag. Nån får hemskt gärna rätta mig om jag har fel!!
Laddomat 21 är den utgångna modellen. Svart järnklump med grön VILO-motor och unionventiler.
21-60 och 21-100 är modellerna som säljs nya idag.
De väsentliga funktionerna är samma inklusive självcirkulationen.
21-60 och 21-100 är modellerna som säljs nya idag.
De väsentliga funktionerna är samma inklusive självcirkulationen.
Klicka här för att svara
