1 297 läst ·
11 svar
1k läst
11 svar
Ladda upp en PDF i forumet
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Har det någonsin varit möjligt?
Förr har jag gjort det.
Jag la bl.a. upp takstolsritningar jag gjort som PDF
I detta inlägg bl.a.
https://www.byggahus.se/forum/threads/takstol.97183/page-2#post-682220
Jag la bl.a. upp takstolsritningar jag gjort som PDF
I detta inlägg bl.a.
https://www.byggahus.se/forum/threads/takstol.97183/page-2#post-682220
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Kollar på det på måndag.
Heja Israel!
Heja Israel!
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
test
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Hm. Det stämmer. Det går inte att placera pdf-dokumentet var som helst i inlägget såsom man kan göra med bilder och filmer. Det hamnar alltid som en bilaga längst ner i inlägget.
Jag ska testa ikväll, när jag provade, innan jag startade tråden fick jag meddelandet att bilagan var av fel filformat (eller nåt sånt.)
Äh, jag testar väl på en gång ...
Och i dialogen blev det:
Ooops, ett fel inträffade
The uploaded file does not have an allowed extension.
Kabeldimensionering.pdf
edit:
Jag provar med en annan webläsare och lite nyare version ikväll, då.
Äh, jag testar väl på en gång ...
Och i dialogen blev det:
Ooops, ett fel inträffade
The uploaded file does not have an allowed extension.
Kabeldimensionering.pdf
edit:
Jag provar med en annan webläsare och lite nyare version ikväll, då.
Test
Renoveringsnovis
· Hudiksvall
· 216 inlägg
Test
Renoveringsnovis
- Hudiksvall
- 216 inlägg
test
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
En massa text
dyrt-att-bygga-utan-lov.pdf
Åter en massa text
Ja, det går ju!
Men lite tveksamt hur man egentligen skall göra.
dyrt-att-bygga-utan-lov.pdf
Åter en massa text
Ja, det går ju!
Men lite tveksamt hur man egentligen skall göra.
Japp.
Testat med annan dator, där med chrome, och betydligt nyare version än vad jag hade på den firefox jag provade med först.
Så nu funkar det. ursäkta för att störde,
Nåväl, jag har ju märkt att den firefoxen börjat vara lite mindre kry, genom att det har börjat strejka lite här och där. Men om nu funktionalitet på byggahus.se försvinner blir det ju allvarligt.
Får nog börja tänka på en uppgradering till ett högre versionsnummer.
Att alla möjliga skräpsiter inte fungerar kan jag leva, men byggahus ....
Testat med annan dator, där med chrome, och betydligt nyare version än vad jag hade på den firefox jag provade med först.
Så nu funkar det. ursäkta för att störde,
Nåväl, jag har ju märkt att den firefoxen börjat vara lite mindre kry, genom att det har börjat strejka lite här och där. Men om nu funktionalitet på byggahus.se försvinner blir det ju allvarligt.
Får nog börja tänka på en uppgradering till ett högre versionsnummer.
Att alla möjliga skräpsiter inte fungerar kan jag leva, men byggahus ....
Klicka här för att svara