2 823 läst ·
18 svar
3k läst
18 svar
Ladda fågelmatningen - Räkna era småfåglar
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Den här tråden har jag missat. Men det spelar inte så stor roll för jag fyller år den 23 jan och sen är jag bakis i tre dagar, blir inte så bra att räkna då.Hemmakatten skrev:
Mat får de självklart, i mängd. Så länge de besöker bordet fyller jag på. Förra året var det en blåmes som satte sig på spröjsen och knacka på rutan när det var tomt. Hände väl några gånger, så jag försöker sköta det.
Det händer här med. Maten slut = En blåmes eller talgoxe som knackar på fönstret (oftast fönsterblecket) för att kalla på uppmärksamhet. Dom sitter tillräckligt länge så man hinner se dom små liven, men sen flyger dom.ion skrev:Den här tråden har jag missat. Men det spelar inte så stor roll för jag fyller år den 23 jan och sen är jag bakis i tre dagar, blir inte så bra att räkna då.
Mat får de självklart, i mängd. Så länge de besöker bordet fyller jag på. Förra året var det en blåmes som satte sig på spröjsen och knacka på rutan när det var tomt. Hände väl några gånger, så jag försöker sköta det.
Jag undrar hur dom diskuterar upplägget. "Idag är det din tur att knacka på fönstret, jag gjorde det sist"
Klicka här för att svara