Hemmakatten
KnockOnWood skrev:
Du menar att du inte hajar poängen :D
nä, fattar inte alls, men är väl en tråkig typ.

Hemmakatten skrev:
nä, fattar inte alls, men är väl en tråkig typ.
För att travestera Knasen (Ni vet: Även lata människor kan vara trötta):
Även tråkiga typer kan vara roliga :)

Eller min favorit:
Man kan vara förföljd även om man är paranoid :x

I
Hemmakatten skrev:
Hjälp till och räkna era småfåglar nu den 23 -26 januari. Trevlig sysselsättning som gör nytta.

[länk]
Den här tråden har jag missat. Men det spelar inte så stor roll för jag fyller år den 23 jan och sen är jag bakis i tre dagar, blir inte så bra att räkna då.:rolleyes:
Mat får de självklart, i mängd. Så länge de besöker bordet fyller jag på. Förra året var det en blåmes som satte sig på spröjsen och knacka på rutan när det var tomt. Hände väl några gånger, så jag försöker sköta det.

• Gilla
Hemmakatten och 1 till
  • Laddar…
Krilleman
ion skrev:
Den här tråden har jag missat. Men det spelar inte så stor roll för jag fyller år den 23 jan och sen är jag bakis i tre dagar, blir inte så bra att räkna då.:rolleyes:
Mat får de självklart, i mängd. Så länge de besöker bordet fyller jag på. Förra året var det en blåmes som satte sig på spröjsen och knacka på rutan när det var tomt. Hände väl några gånger, så jag försöker sköta det.
Det händer här med. Maten slut = En blåmes eller talgoxe som knackar på fönstret (oftast fönsterblecket) för att kalla på uppmärksamhet. Dom sitter tillräckligt länge så man hinner se dom små liven, men sen flyger dom.

Jag undrar hur dom diskuterar upplägget. "Idag är det din tur att knacka på fönstret, jag gjorde det sist"

:)

• Gilla
Hemmakatten
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.