Skulle ge mig på att byta toalettstolen vilket jag gjort tidigare utan bekymmer.
Dock så blev det denna gången, på alla sätt o vis.
Huset är från -59 och kranen likaså antar jag.
Jag får en lite läcka i delen där man skruvar av och på-vattnet.
Någon som råkat ut för detta och någon som vet om det går att laga den gamla kranen eller om det behövs byta hela kran mm.?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder