Hej! Märkte att under en intensiv regnskur att det läckte in lite vatten på insidan av dörren vid golvet. Man kanske ska göra om fodret utvändigt?
Har för övrigt försökt googla hur man korrekt sätter överbleck på en tegelfasad, men verkar inte hitta nått tydligt. Någon kanske sitter inne på beskrivning hur jag gör?
bifogar lite bilder
Mvh nybliven husägare ✌
Har för övrigt försökt googla hur man korrekt sätter överbleck på en tegelfasad, men verkar inte hitta nått tydligt. Någon kanske sitter inne på beskrivning hur jag gör?
bifogar lite bilder
Mvh nybliven husägare ✌
Det där är ju nåt som är isatt efteråt, ingen har ju såna foder på en murad fasad annars.
Ja, överbleck är ju absolut att föredra men frågan är om du får dit nåt nu? Ska du plocka ner fodren och kika lite?
Ja, överbleck är ju absolut att föredra men frågan är om du får dit nåt nu? Ska du plocka ner fodren och kika lite?
Klicka här för att svara



