Medlem
· Västernorrland
· 11 692 inlägg
nya dylika tror jag inte finns men jag vet inte. Låter konstigt om det inte ska gå att få den där tät. Blästra ur hålet och sätet så det blir rent och testa?
Finns förminskningar R32-R15 och sen luftventil R15 att köpa på Bauhaus för 150kr.
Eftersom jag fick lös den från elementet och då enkelt kan byta den sen så provar jag först svetsa igen lilla hålet. (Avluftning funkar direkt via skruven också). Verkar tätt initialt i alla fall, även om gassvets hade varit bättre. Får se om något dygn om det håller trycket.
Eftersom jag fick lös den från elementet och då enkelt kan byta den sen så provar jag först svetsa igen lilla hålet. (Avluftning funkar direkt via skruven också). Verkar tätt initialt i alla fall, även om gassvets hade varit bättre. Får se om något dygn om det håller trycket.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Medlem
· Västernorrland
· 11 692 inlägg
fast det borde ju inte göra nån skillnad att svetsa igen hålet. Det utloppet mynnar ju utanför sätet ändå. Det är ju det som tätar inåt Läcker sätet och hålet är igensvetsat så borde det börja krypa genom gängorna istället....
Klicka här för att svara