Hej!
Jag har fått ett litet läckage på vår gamla panna. Det är vid kallvattenröret in i pannan som det läcker, dock inte mellan röret och själva pannan utan mellan muttern och den gängade delen på pannan. Se bilden.
Frågan till den som kanske vet är: Något som går att fixa? Är det lönt att dona med sånt här på en panna från -78?