23 148 läst ·
23 svar
23k läst
23 svar
Kylskåp som fryser.
Sida 1 av 2
Jag har problem med ett kylskåp som fryser maten oavsett vad ratten är inställd på. det är ett husqvarna. Kompressorn går inte hela tiden i alla fall så det måste ju stänga av och på, men kan det vara termostaten som krånglar? Går det byta eller är det bara att byta?
Blir det inte för varmt i stället om det läcker? Jag hade det avstängt en stund och drog ut skåpet för att se om något såg skumt ut. Sen höll det faktiskt rätt temp fram till lunch i dag ungefär. Men då stod det på absolut lägsta möjliga steg på vredet. Nu är det noll grader igen.electroluxaren skrev: