Hej,
Jag köpte ett kylskåp till vårt nya kök från en leverantör som säljer "vitvaror med mindre skönhetsskador". När vi fick det levererat så märkte jag att det fanns vitt skum på baksidan (se bifogad bild). Dessutom fanns det något som ser ut som brännmärken ( se bifogad bild).
När vi mailade med leverantören sa dom att det vita skummet på baksidan var helt normalt när den kommer från fabriken. Vad tror ni det kan vara? För brännmärkerna sa dom att det är från ihopsättning av rören på kylskåpet men att det inte är något att oro sig över.
Förutom det verkar den fungera normalt. Vad tror ni, är det något att oro sig över?
Tack så mycket för alla svar.