Hej alla ni duktiga!. Mitt kylskåp slutade fungera i augusti. (Klarade mig med kylbox) ca början av september började det fungera igen. Det höll i knappt tre veckor innan det la av igen. Gick några veckor till och det har fungerat nu i drygt tre veckor men la ner idag. Ingen av gångerna har jag gjort något, endast första gången det man kan kolla själv.
Asså hinner ju inte besluta om köpa nytt eller inte, nån som känner igen?
 
Glömde skriva, integrerad kyl/frys, frysen funkat hela tiden liksom lampan i kylen.
 
G Gotyoursix skrev:
Glömde skriva, integrerad kyl/frys, frysen funkat hela tiden liksom lampan i kylen.
du glömde skriva tillverkare och modell , hur gammalt det är

men det låter spontant som en dålig termostat vilket är vanligt på ikea och whirlpool
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.