Hej alla ni duktiga!. Mitt kylskåp slutade fungera i augusti. (Klarade mig med kylbox) ca början av september började det fungera igen. Det höll i knappt tre veckor innan det la av igen. Gick några veckor till och det har fungerat nu i drygt tre veckor men la ner idag. Ingen av gångerna har jag gjort något, endast första gången det man kan kolla själv.
Asså hinner ju inte besluta om köpa nytt eller inte, nån som känner igen?