5 371 läst ·
26 svar
5k läst
26 svar
Kyler för mycket Whirpool ARC1798
Kolla att lampan släcks när dörren är stängd
Den och fläkten brukar ha samma switch
Dörren kanske inte påverkar switchen eller switcheb ur funktion
Fast då brukar det bli för varmt
Är dörren hundra rak/parallell ?
När din felsymtom är på ett termostatskåp är ofta köldmedelsläckage
Den och fläkten brukar ha samma switch
Dörren kanske inte påverkar switchen eller switcheb ur funktion
Fast då brukar det bli för varmt
Är dörren hundra rak/parallell ?
När din felsymtom är på ett termostatskåp är ofta köldmedelsläckage
electroluxaren skrev:
dörren är rak och lampan släcks när man stänger dörren
nått speciellt man måste tänka på när man öppnar övredelen på skåpet?
så den inte sitter med massa plastklips som går sönder
gick bara att plocka bort fronten
vet ej om överdelen är limmad eller nått
blir typ 1cm tjock is på den vänstra delen av fläkten på insidan
undrar om man ska bara sätta timer så stängs av två gången om den i ca.1tim varje gång
för att göra det enkelt för mig
vet ej om överdelen är limmad eller nått
blir typ 1cm tjock is på den vänstra delen av fläkten på insidan
undrar om man ska bara sätta timer så stängs av två gången om den i ca.1tim varje gång
för att göra det enkelt för mig
Är ju ingen större idè att fylla på, eftersom det kommer att läcka ut igen ;-)
Det du kan göra är att kolla alla löd-skarvar på baksidan av skåpet, om det krupit ut någon olja eller liknande.
hittar du inget läckage där, är det troligen inuti skåpet det läcker.
Det du kan göra är att kolla alla löd-skarvar på baksidan av skåpet, om det krupit ut någon olja eller liknande.
hittar du inget läckage där, är det troligen inuti skåpet det läcker.
tror den har börjat sjunga på sista versen
nu kyler den inte lika mycket
får ta o kontakta försäkringen och se vad dom säger
tror ni det är öppetköp på kretskortet "tror själv inte"
man vill ju ändå testa och se
nu kyler den inte lika mycket
får ta o kontakta försäkringen och se vad dom säger
tror ni det är öppetköp på kretskortet "tror själv inte"
man vill ju ändå testa och se
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden