Jag blir riktigt avis! Heisiandiishe har gjort bästa valet och skaffat kylarnas R-R. Har tittat, klämt, dragit, räknat, funderat, räknat, funderat, osv men inte tagit klivet...
För de pengarna får man ju en mindre bil.... men va fan. Man är ju fler timmar i köket än i bilen...?
Grattis!
 
heisiandiishe
Tack Strit, behövde det!

Då vågar jag även säga att jag köpt spisfläkt (kolfilter) 90 cm modellen från siemens med utpris ca 20 000, fick så klart bättre pris på även den, liksom deras 90 cm induktionshäll med piezo design eller vad det nu var. som ligger på ca 15 normalt sett.

Men som du var inne på, har satsat på dessa prylar ltie mer och sedan kör jag en lite Fiat Brava från 2000 som inte ens har ABS bromsar :)

Det gäller att prioritera

Tack Strit än en gång..
 
Whow.... såg priset på trettio.se ... Hoppas du fått bättre än så annars frår du PM:a mig...
 
heisiandiishe
fick i princip halva priset på allt vilket var en förutsättning för en belånad familjefar, särskilt i dessa räntetider. Ibland ska man ha tur också och jag lyckades springa på en utförsäljning. höll nästan på att köpa inbyggnads kyl/frys för samma peng på tretti.se dagen innan
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.