LillaHon #1 Medlem · 208 inlägg 26 feb 2014 07:11 LillaHon Medlem 208 inlägg 26 feb 2014 07:11 #1 Ser snyggt ut! Ngn som köpt fr Hotpoint? Ngn som testat denna typ i vardagen?
P Plupp 137805 #2 Anonym 26 feb 2014 07:33 Plupp 137805 Anonym 26 feb 2014 07:33 #2 Är det inte från Ariston? Vill minnas att innandömet kommer från Spanien Byggt för svenska förhållanden? Ett udda och marginellt märke i Sverige (som tur är)
Är det inte från Ariston? Vill minnas att innandömet kommer från Spanien Byggt för svenska förhållanden? Ett udda och marginellt märke i Sverige (som tur är)
LillaHon #3 Medlem · 208 inlägg 26 feb 2014 12:57 LillaHon Medlem 208 inlägg 26 feb 2014 12:57 #3 Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Och här är bilden 😚
Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Och här är bilden 😚
P Plupp 137805 #4 Anonym 26 feb 2014 12:59 Plupp 137805 Anonym 26 feb 2014 12:59 #4 Indesit är oxå samma Vad tycker ägarna