HEJ
Jag kollade ex vis på Siemens hemsida.
Jag hittade då kyl ,180 cm hög som det stod att den passade för att bygga på en snickeri lucka
Men man vill ju såklart ha en frys i samma höjd :

+ att den också passar att bygga in med snickeri lucka.
Men det kunde jag inte hitta någon ???
Obs !! jag har inte alls låst mig vid något märke på vitvarorna, så kom med tips !!