3 508 läst ·
4 svar
4k läst
4 svar
Kvalitetsskillnad på badbaljor?
Det har diskuterats en del kring leverantörer av massagebadkar här. Men letar efter information över om det är någon större kvalitetsskillnad på karen. Själva karet, anslutningar, pumpar osv.
* Royal King
* Hafa
* Hurricane
* ...
Om det inte är någon större skillnad på kvaliteten så är det "bara" att försöka hitta ett snyggt kar som inte är pimpat med CD-spelare, telefon, högtalare,fonduegryta osv.
Jag har hittat många inlägg från personer som "är jättnöjda", men finns det ingen där ute som är missnöjd, låter otroligt
* Royal King
* Hafa
* Hurricane
* ...
Om det inte är någon större skillnad på kvaliteten så är det "bara" att försöka hitta ett snyggt kar som inte är pimpat med CD-spelare, telefon, högtalare,fonduegryta osv.
Jag har hittat många inlägg från personer som "är jättnöjda", men finns det ingen där ute som är missnöjd, låter otroligt
Jag skulle fundera över hur det ser ut med ev. reservdelar om 5, 10 och kanske 15år.
Mitt Westerbergs Motion 160 skickas från dem imorgon så jag har ingen erfarenhet i bagaget men känt varumärke som finns överallt var en faktor i mitt val.
Mitt Westerbergs Motion 160 skickas från dem imorgon så jag har ingen erfarenhet i bagaget men känt varumärke som finns överallt var en faktor i mitt val.
Reservdelar är en bra poäng, även om jag personligen hellre köper ett nytt badkar om 15år än att jag lagar det. Speciallt om det kostar 30% av vad ett badkar med tillgång till reservdelar kostar 
En kvalitetsskillnad som jag själv uppmärksammat när jag varit ute och kollat är att vissa badkar har inte massagemunstycken infällda, utan munstycket sticker ut som knoppar som sticker in i ryggen. Vissa kar hade fördjupningar där munstycket var monterat, I like!
En kvalitetsskillnad som jag själv uppmärksammat när jag varit ute och kollat är att vissa badkar har inte massagemunstycken infällda, utan munstycket sticker ut som knoppar som sticker in i ryggen. Vissa kar hade fördjupningar där munstycket var monterat, I like!
Produkter som diskuteras: "hörselskydd"
Plastskylt hörselskydd Systemtext
Skylt i plast, 210 x 297 mm
101 kr inkl moms
Läs mer
Vi kör Deptun Diamant hemma, låter helt okej när båda pumparna är igång, ska väl vara ett svenskt kvalitetsmärke så vitt jag har förstått. Det är väldigt stabilt också inget knirr roch knarr.
Bruksanvisningen var dock bland det sämsta jag sett.Såg ut som ett kopierat papper man rafsat ihop och sen klistrat in instruktioner från lite olika ställen. För ett kar i denna prisklassen hade jag förväntat mig en dvd med instruktioner om montering, rengöring och handhavande...
/Henrik
Bruksanvisningen var dock bland det sämsta jag sett.Såg ut som ett kopierat papper man rafsat ihop och sen klistrat in instruktioner från lite olika ställen. För ett kar i denna prisklassen hade jag förväntat mig en dvd med instruktioner om montering, rengöring och handhavande...
/Henrik
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden