Hej!

Har just börjat lägga 12 kvadratmeter pergo living expression och mer än hälften av "brädorna" har ett vitt sträck i ena änden, som om att laminatmönstret inte har räckt ända fram. Tycker det är konstigt att ett premiummärke som pergo dras med så stora variationer i tillverkningen. Är detta något som man ska acceptera?

Vita streck på övre bilden och ok bräda på nedre bilden.
IMG_0798.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
IMG_0799.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Tillverkningsfel och bara att köra tillbaka om strecket finns kvar när du tryck samman skarven där, så det är bara att prova att sätta samman två på kortsidan.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.