2 657 läst ·
37 svar
3k läst
37 svar
Kvalitetsansvarig ?
Man får väl namnge ett företag utan att nagga PUL i kanten, eller?
Man kan ju också söka på t.ex google efter "kvalitetsansvariga" och råka välja det första som dyker upp
Rätt eller fel?
Nej, vi har inte använt oss av denna KA så jag har ingen uppfattning om hur de är att jobba med, men det finns en hel del bra och intressant info på hemsidan.
Man kan ju också söka på t.ex google efter "kvalitetsansvariga" och råka välja det första som dyker upp
Rätt eller fel?
Nej, vi har inte använt oss av denna KA så jag har ingen uppfattning om hur de är att jobba med, men det finns en hel del bra och intressant info på hemsidan.
Du har naturligtvis rätt. Jag kan ju skriva "IKEA har dålig kvalitet" utan att Invgar har laglig rätt att jaga mig.frasse skrev:Man får väl namnge ett företag utan att nagga PUL i kanten, eller?
Rätt eller fel?
Om man sedan väljer att ha sitt personnamn i företagsnamnet så är det ju deras problem...
Korrekt och jag tror det räcker så. Jag tycker vi låter Marlene fatta beslut om vägval...frasse skrev:Man får väl namnge ett företag utan att nagga PUL i kanten, eller?
Rätt eller fel?
Uppenbarligen besitter företag enorm kompetens och kritisk erfarenhet och det är trist att de inte riktigt lyckas förmedla allt detta till oss kunder. Istället för att arbeta 100h per vecka á 200:-/h tycker jag de ska höja arvodet och satsa på kvalitet. Som konsult är det enda sättet att upprätthålla ett gott rykte
/Inflyttning 040615?
Nu har jag bytt KA så allt känns bra igen!
Om man inte fattat vem KA:n är och är nyfiken kan man antingen göra som frasse skriver, eller så kan man PM:a mig så kan jag berätta i klartext!
Om man inte fattat vem KA:n är och är nyfiken kan man antingen göra som frasse skriver, eller så kan man PM:a mig så kan jag berätta i klartext!
Vår KA är ok han kollar noga på allt då vi inte byggt tidigare.
Men han trodde nog inte att vi skulle bli klara så fort fick virket den 19 dec -03 och ska flytta in 1/7-04 hahaa ;D så han missade att komma i Januari och Februari men när han var hos oss i Mars kollade han på allt kom med info och berömde oss ilte också. Nu är han där sisådär en gång i varanna helg ( vi är ju bara där på helgerna så han ställer upp å kommer då) Han lånade tom ut sin avfuktare till oss.
Kostnaden är 6000 kr finns på pränt.
Kostnaden är 6000 kr finns på pränt.
Produkter som diskuteras: "avfuktare"
Avfuktare
Nedan presenteras vårt sortiment av avfuktare. Avfuktare är viktiga verktyg för att upprätthålla en hälsosam och behaglig inomhusmiljö, särskilt i utrymmen som källare, tvättstugor eller badrum, där fuktighetsnivåerna kan vara höga.
Läs mer
Har valt KA nu, han verkar RIKTIGT kanon. Fri support på telefon samt lite juridiskt om det skulle uppstå konstigheter med entreprenörer. Han är ute 2ggr under grundbygget och 3 gånger åker han ut under bygget av huset. Han är även med på slutbesiktningen.
Fast pris på detta : 20.000:- och då slipper man bekymra sig för att ringa och att han slår på taxametern.
Han har varit byggare i 20 år och certifierat sig som KA, opererar i Söder om Sthlm.
Fast pris på detta : 20.000:- och då slipper man bekymra sig för att ringa och att han slår på taxametern.
Han har varit byggare i 20 år och certifierat sig som KA, opererar i Söder om Sthlm.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden