Jag och flera av mina vänner & kollegor har köpt nytt kök under detta första halvår och det som slår mig är hur många det är som klagar på köktillverkarna och/eller deras montörer. Endera har de inte fått det de beställde eller så är det fel monterade skåp, skivor, you name it. :(
Är det fler än jag som har upptäckt att de 'stora' köktillverkarna har svårt att hålla kvaliteten på köken nu när det är så många som köper nya kök ???
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.