Hej!
Har köpt en skjutdörr som jag håller på och bygger in i mitt nybyggda hus.
Efter några dagar efter leverans av dörren så fick jag se kvistgenomslag på dörren i alla stående träreglar, kontaktade säljaren som sa att det skall vara så.
Bygget har fortsatt och med all energi det tar så har dörren fått va, nu när allt börjar bli färdigt o fint är det ju inte roligt att ha en dörr som ser ut så där.
Nu är frågan till er alla, SÅ HÄR SKALL DET VÄL INTE SE UT ?
Låt kommentarena flöda, samtidigt skickas bilderna till SP, så får vi se vad de svarar!
MVH
Tobias.
Har köpt en skjutdörr som jag håller på och bygger in i mitt nybyggda hus.
Efter några dagar efter leverans av dörren så fick jag se kvistgenomslag på dörren i alla stående träreglar, kontaktade säljaren som sa att det skall vara så.
Bygget har fortsatt och med all energi det tar så har dörren fått va, nu när allt börjar bli färdigt o fint är det ju inte roligt att ha en dörr som ser ut så där.
Nu är frågan till er alla, SÅ HÄR SKALL DET VÄL INTE SE UT ?
Låt kommentarena flöda, samtidigt skickas bilderna till SP, så får vi se vad de svarar!
MVH
Tobias.
Jag tror INTE att ens SP-fönster är nöjda med hur det där fönstret ser ut. Reklamation är på sin plats och jag är ganska övertygad om att dom inte bråkar om det.
"Din säljare" var inte en SP-säljare antar jag?
"Din säljare" var inte en SP-säljare antar jag?
SP´s fönster har varken knaggar eller urborrade knaggar så därmed blir det inte några kvistgenomslag. Men skjutpartierna görs av en annan firma i Danmark tror jag så där kan det vara annat.
Klicka här för att svara