Hej!
Sotarn var här för någon vecka sedan och skulle besiktiga skorstenen etc. Och i protokollet skriver han "Kutterspån runt skorstenen skall tas bort 10 cm." Menas det att det räcker att sopa rent 10cm runt skorstenen eller ska jag bygga någon form av sarg runt?
Tack på förhand
/Alexander