Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Jo nu är det så att vår chef vill börja skicka iväg oss anställda på kurser.
Inte för att vi är värdelösa utan för att han vill att vi ska vara "up to date" hela tiden.

T.ex om vi ska byta företag (ja, så sa han). Han vill helt enkelt att man ska ha det bra på jobbet och att man ska lära sig nya saker hela tiden.

Men han ville att jag skulle ta reda på vad för kurser det finns att välja mellan. Typ 2-3
dagars kurser. Och så skulle han välja de mest intressanta.

Vore bra om ni kom med egna erfarenheter om kurser och sånt.

Beror helt och hållet vad ni håller på med på firman eller vad du vill göra i framtiden.

Jag skulle satsat på nya installationsföreskrifterna, KNX, Belysningsdesign, Belysningsstyrning.

www.Euu.se

Inte for att jag kan nagot om amnet men det later som att du har en fenomenal chef. I de flesta branscher brukar de anstallda gilla att fa ga kurser som ger dem nagon kompetens eller certifiering, nagot de far papper pa. Om inte annat en livraddningskurs kanske? Kan ju vara bra om man ofta arbetar med hogspanningsprodukter... (^-^)

Sorry.

Byggahus forum är ett forum för konsumenter. Och även om vi här på eldelen släpper igenom en del trådar som är mer proffsinriktade så sätter jag en gräns när det gäller rena elektriker till elektriker trådar.

Tråden stängs.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.