Någon som har erfarenhet av dem, jag är mest intresserad av deras dörrar. Hur är kvaliteten? Det är ju ganska bra priser i alla fall och det känns som en gedigen firma, men det skulle vara intressant att höra vad någon som köpt från dem tycker.
Jag har samma dörr. Har blivit matt och ful. Försökt polera med bilvax. Ngt bättre men inte ok. Mkt dålig kvalitet på ytfinish från leverantören. Borde inte få säljas.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.